HTML

1. nap

2010.03.02. 12:19 Nicci

Hétfőn volt az első napom.

A Súlykontroll szerint az első szakaszt 10 napig kell folytatnom ( az agyam egy gonosz lény!! Tudom, hogy nem ehetek meg mindent és csak az súlykozza, hogy éhes vagy, éhes vagy!!!)

Tehát letelt az első nap. Azért túléltem :-D Nem mondom, hogy nem szenvedtem, mert akkor nem mondanák igazat. Igen is killódtam!

A napi menüm:

reggeli: Tejbezabi ( 2 dl tej, 3 ek zabpehely. A tejet felforraltam, és beletettem a zabpelyhet és az édeskét. Kakaóval megszórtam, természetesen cukormentes)

tízórai: most nem volt. Két pohár nagy tea

ebéd: Bolgár saláta ( ubi, paradicsom, paprika, túró, hagyma, öntet citromlé, fűszerek)

uzsonna: 3 db korpás keksz + 1 db körte

vacsora: csirkemell magyaróvári módra ( csirkemellet sózom, borsozom, elősütöm, tepsibe teszem. Teszek rá gombát, ezt is fűszerezem, erre jön a gépsonka, majd sajttal megszórom, sütőbe be és megsütöm)

tornának betudhatom a 1,5 órás hastáncot.

éééés, eltelt a nap!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr171802463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása