HTML

2.nap

2010.03.02. 21:15 Nicci

Na úgy tűnik, ez a nap is lassan elmúlik.

Jelentés: nehezen ment a mai nap is. Hiányzik a kenyér, és a rágcsa. Ezekről a legnehezebb lemondani. Sokat nem tudok most rizsázni, mert elég fáradt vagyok, hosszú volt a nap.

Mai menün:

reggeli: 2 dl tej kávéval, édeskével.

tízórai: 1 db korpás keksz

ebéd: tonhallal töltött paradicsom + 3 db ropogós kenyér. (paradicsomnak levágtam a tetejét, kikapartam a belsejét. A halkonzervet összekevertem a joghurttal, petrezselyemmel, és ezt töltöttem a paradicsomba)

uzsonna: 3 db korpás keksz, 1 db alma

vacsora: vegyes őszi sali, 1 db ropogós kenyér ( összeszeltem a hagymát, retket, pici almát, savanyú káposztával összekevertem. A joghurtba tettem köményt, pici ecetet, vizet, sót, és ezt öntöttem a zöldségekre)

A torna természetesen elmaradt, mert már álva is képes vagyok elaludni. Kutyimmal volt egy jó 40 perces sétám. Bár sétának nem nevezhető mert megy mint a kisőrült, és meg nem bírok neki ellentartani. Másnak nem de felsőtestre biztos, hogy gyúrtam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr241804101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása