HTML

3.nap

2010.03.03. 20:50 Nicci

Nem is tudom mit mondjak erről a napról.

A délelőttöt remekül bírtam, angol órán voltam és az remekül elterelte a figyelmemet a kajáról. Az ébéd utáni időszak viszont elég nehézkesen ment, mert akkor már bent voltam a munkahelyemen és naaagyon lassan ment az idő, na meg a gyomrom is jelzett, hogy mit akarom én átverni azzal két darab töltött paradicsommal? Nem gondolom, hogy majd ennyivel beéri?

Na de délután lett egy kis szabadidőm és sütöttem sajtos- zabpelyhes tallért. Az most az esti tv nézés és tanulás mellet egy kicsit segített a rágcsák iráni vagyam kielégítésében. Most már bírom lefekvésig.

Mai menüm: Szinte ugyan az mint a tegnapi, mivel nincs minden nap időm főzni, így két napra előre csinálok mindent.

Reggeli: tejbezabi

tízórai: 2 db korpás keksz, 2 csésze tea

ebéd: töltött paradicsom

uzsonna: 3 db korpás keksz, körte

vacsora: vegyes őszi saláta

rágcsa: sajtos- zabpelyhes tallér.

Torna nincs, hulla vagyok. Tudom jó kifogás, de tényleg... még tanulnom is kell....

na jó megyek, mert tényleg mindig csak a kifogást keresi az ember.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr911806865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása