HTML

4.nap

2010.03.05. 08:52 Nicci

Hát bocsi, de tegnap este már nem volt idegzetem írni. De ma bepótolom.

A tegnapi napról röviden, nagyon hosszú volt. Délelőtt angol, agy leszívva, még gondolkozni is alig tudok az órák után. Aztán munka. Mire hazaértem volna, főnök telefonált, hogy kell valalmi az irodából, tehát buszra pattantam, iroda, cucc felkap, haza, e-mailre fel. Aztán kutyiséta, aztán kidőltem mint egy babzsák.

Szóval ennyi tömören.

Mai menüm:

Reggeli: kávé tejjel, 1 db ropogós kenyér, gépsonka

Tízórai: 2 csésze zöld tea (magam sem értem, hogyan bírom ki :)  )

Ebéd: Sajtos gombasali ( sajt, gomba, petrezselyemzöld, joghurt, só, bors. ezeket összekevertem és kész is. Szerintem ez fincsi lett)

uzsonna: korpás keksz, alma

vacsora: spenót ( zapbehely lisztel sürítve )

ja és nassoltam is a tallérból. Még péntekre van kettő belőle, aztán kifújt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr911810766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása