HTML

hétvége

2010.03.07. 11:51 Nicci

Na egy kicsit elvesztem, időben és kajálásban is.

A péntek egy eléggé halál nap volt, uncsi és kész. Már nagyon hiányzott az édesség a szervezetemnek és a közeli kávézóban felfedeztem a zabos sütit. Na egy le is csúszott, úgyhogy annyi a betervezett 10 napnak.

A hétvége meg katasztrófális volt, evés szempontjából, minden más szempontból szup, na meg rövid. Barátom ünnepelte névnapját, meg össznépi nőnap ünnepséget tartottunk, így elég sokan jöttek hozzánk, és én jó házagazda módjára sajtos rágcsát és muffint sütöttem. Magamnak szigorúan csak zabpelyheset. Nem ittam, mert vezettem, ezzel is segítve a diétámat.

A pénteki kajám ugyan az volt mint a csütörtöki, a sütivel megtoldva.

Szombaton reggelire tejeskávé

tízórai nem volt, mert futi volt egész nap

ebéd: húsi baconnel letakarva sajttal megszórva, köretnek rizs

innentől fogva meg sütöttem és ezért a kész zapos muffinomat ettem.

Vasárnap: ki mit talál a hűtőben nap.

ui: elhatározás, hogy életmódot váltok megmaradt. Csak most átléptem a SK 2. szakaszába. ja mérlegeltem reggel és a mérleg -2kg kevesebbet mutatott. Azért mégis csak ért valalmit a sok zöldség.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr551815777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása