HTML

már végre péntek van

2010.03.12. 11:15 Nicci

Hát megint eltelt, inkább elfutott ez a hét. A szerda és csütörtöki napon nagyon zsúfolt volt, örültem ha este 8-kor le tudtam ülni végre megvacsorázni.

Elég jól hozzászokott a szervezetem a mostani étrend beosztáshoz. És a reggelim is állandósult egy pohár kakaóra, vagy tejeskávéra. Nem is nagyon eszem aztán fél 1-ig szinte semmit, csak 1-1 korpás keksz csúszik le. Ja és kenyér iránt sincs olyan nagy vágyam, mert a déli salátámhoz mindig eszek vagy rozsos kenyeret, vagy ropogós kenyeret.

A szerdai, csütörtöki menüm:

reggeli, tízórai minden nap adott, fent már írtam.

ebéd: spszka sali ( sajt, kígyóubi, hagyma, paradicso, paprika, bors, oregánó, joghurttal leöntve)

vacsora: sajtban sült hal egyszerűen ( tőkehalat sózom, borsozom, kaprozom. tepsibe teszem, majd leöntöm a joghurtban elkevert sajttal. Majd még a tetejét megszórom egy kicsi sajttal. Megsütöm.) Én riszt ettem hozzá, azt lehet, a párolt zöldségre hisztizik a gyomrom. Ez van.

A mai és holnapi menüm:

ebéd: kukoricás tonhalsali ( kukorica, fehérbab, tonhal, vöröshagyma olajban egy kicsit megpárolva, petrezselyemzöld, só, bors)

vacsora: spagetti boscaiola ( tészta: teljes kiőrlésű, bacont olajon picit megsütöm, hozzáadom a gombát. Erre ráöntjük a tejszínt és addíg főzzük, amíg be nem sűrűsödik. Ezután beledobjuk a hagymát. A szószt a tésztára öntjük, megszórjuk sajttal.) Nyami

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr951833757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása