HTML

na akkor újra...

2010.03.22. 13:53 Nicci

Hát rájöttem, nekem azért vannak a diéták, hogy megszegjem őket. A hétvége az egy rémálom. Egész héten be tudom tartani a diétát, bezzeg hétvégén!!!

Jó igaz, ünnepeltünk. Én öregedtem egy évet, apukámnak meg névnapja volt. És hát anyu készült. Nem lehet azt mondani, hogy köszi nem eszem. Ez olyan bántó, főleg annak aki egész nap a konyhában robotol, hogy finomat készítsen.

De legalább tornáztam. Tehát valami hasznosat is csináltam a sütievésen kívül.

Újra előszedtam a kedven ChaLean Extrem tornámat. Én ezt szeretem a legjobban. Nem kell ugrálnom ezerrel miközben kiköpöm a tüdőmet. Szép nyugis torna, és 90 napra megvan az edzésterv. Bár ma pihi, mert táncra megyek. Bár néha ez is elég fárasztó.

JÖtt néhány elhatározás aztán hétvégén.

Megvettem a könnyű GI diéta könyvet. A másik már megvan, és tegnap beleolvasva nagyon fellelkesültem. De ez nem tart nálam sokáig, ezen muszály lesz változtatnom.

És elhatároztam a tornát is. 90 nap, végig kell csinálnom, végül is tényleg nem az a brutál torna, de hatásos.

Na szóval ez van.... Utcu neki!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr741859447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása