HTML

GI diéta

2010.03.26. 10:39 Nicci

Úgy döntöttem ezzel a diétával fogom folytatni. Egyszer már próbálkoztam vele, de akkor még nagyon kezdő voltam. Most vettem még egy könyvet, és nekiugrok.

Persze a magyar oldalakon keveset lehet róla hallani, olvasni. Miért is lenne olyan sok infó róla? Na de sebaj. Azóta az angol tudásom gyarapodott, és úgy döntöttem, hogy minden nap rakok fel pár receptet. Sose árt ha sok van, legalább lehet miből válogatni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr951869949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása