HTML

úgy ennék vmi finomat!!!

2010.03.09. 17:14 Nicci

Megint rajtam van az édesség és rágcsa iránti vágy...

Ezek szerint ki kell találnom valami édességet, mert ez nem állapot, legszívesebben megennék egy hatalmas adag tortaszeletet. Na nem majd lesek valalmi zapos édességet a neten.

Tanulnom kellene az angolt is, de valahogy nincs kedvem hozzá, valahogy a tanulást az ember mindig tologatja. Irigylem azokat, akik képesek olyan naaaagyon sokat tanulni, annyit amennyit én nem. Mindig van valami fontosabb dolog (kutyi séta, anyuékhoz átmenni, mosogatnivaló, vasalnivaló....)

Na de büszke vagyok azért magamra, mert vasárnap Czanik Balázs- hardcore aerobik, hétfőn hastánc, ma is Czanik Balázs- capoeira aerobik 1.

Kellemesen elfáradtam tőle. Valahogy eddig soha nem próbáltam, nem tudom miért, talán egy kicsit tartottam tőle. De ez pont nekem való,mert nem kell fél órán keresztül négykézlább megszakadnom.

Hétfő, Kedd menü:

reggeli: Hétfő: tejbezabi, Kedd: kakaó (cukormentes)

tízórai: 2 db korpás keksz (úgy látszik ez állandó)

ebéd: bolgár sali

uzsonna: zabpelyhes tallér

vacsi: virsli baconbe göngyölve, tejföllel leöntve, sajttal megszórva

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nicci-ke.blog.hu/api/trackback/id/tr591825879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása